5 jaar geweldige verhalen

Hallo lieve mensen. Vandaag een geweldig verhaal weer, want vandaag is de dag dat ik 5 jaar geleden mijn eerste verhaal heb gepost, namelijk het verhaal Skeletten. Nog niet gezien? Lees die dan ook ff en reageren op dat verhaal is ook zeker niet mis. En ja, het klopt, er staan nog twee verhalen voor die eerder gepost waren, maar toen had ik mijn website nog niet. Die heb ik namelijk van mijn vader’s website gehaald A Pop Life. Het zou heel fijn zijn als jullie daar ook de verhalen in de gaten houden. Maar ja, voor mijn 5 jarige jubileum wil ik graag een top 3 lievelingsverhalen voor jullie maken. Veel leesplezier!

Top 3 lijstje

Nummer 3

Op nummer 3 Mijn avontuur met 3FM, wat het 70e verhaal was. Het verhaal was gebaseerd op mijn verhaal over Lianne La Havas, ook een heel leuk en goed verhaal, zeker nog even bekijken als je dat nog niet gedaan hebt. Maar wat het dus was, ik kreeg een interview met 3FM door mijn verhaal over Lianne La Havas, want 3FM had dat gelezen. Ze had had een nieuw album uitgebracht en ze draaiden ook een liedje van haar op de radio, dus ik mocht voor dat liedje reclame maken. Nog steeds heel erg bedankt 3FM (als ze dit zien) voor wat ze voor me hebben gedaan en natuurlijk geen dank voor mijn fantastische werk en dat was nummer 3.

De link naar de video van het interview vind je hier.

Ik aan de telefoon tijdens het interview met 3fm.

Nummer 2

Ik kan niet kiezen tussen twee vakantieverhalen. Het eerste verhaal waar ik aan denk is Ik in Turkije / Deel 4 / Cirali, Antalya en dat is mijn 46e geweldige verhaal en het was heel leuk daar.

Een hele mooie foto van een granaatappelboom in Cirali.
Een hele mooie foto van een heel mooie berg in Cirali.

Het tweede verhaal waar ik aan denk is ook een vakantieverhaal: Op vakantie in Denemarken – Randers Regnskov. Het was echt geweldig. Ze hadden daar net jaguars gekregen, een zwarte jaguar en een gewone jaguar, en ze kregen allebei eten. Bij de gewone jaguar hadden ze gewoon vlees verstopt en moest ie het zoeken. Het was heel cool, maar de zwarte jaguar kreeg een stuk kip wat aan een bal in het water hing. Dat was heel cool want hij haalde de kip uit het water en ging het eten op een tak die boven het water hing. Dat was echt heel erg cool. En ze hadden een kooi met padden vlinders en SLANGEN, waar wij in mochten en dan kon je de slangen van heeeeel dichtbij zien. En er was een heel leuk aapje die de hele tijd bij ons was. Dat was mijn nummer 2.

Een heel mooie slang van heel dichtbij in Randers Regnskov.
Een heeeeel leuk lief en schattig aapje in Randers Regnskov.
Een heel leuke en coole panter die kip eet die die heeft gehaald uit het water was heel cool en leuk in Randers Regnskov
De gewone jaguar die heel cool staat in zijn hok na het eten in Randers Regnskov.

Nummer 1

Mijn nummer 1 is wat jullie waarschijnlijk al dachten, namelijk Mijn leven. Dat was heel leuk om te maken en het was een van mijn eerste verhalen, namelijk het 15e verhaal van al mijn geweldige verhalen.

Jonge ik, in het leukste verhaal ooit Mijn Leven

Met dit verhaal erbij heeft mijn blog nu 75 VERHALEN!!!!

Ik wil jullie heel erg bedanken voor alles en er komen nog heel veel meer leuke verhalen aan zoals deze. DOEI.


6 reacties op ‘5 jaar geweldige verhalen

  1. Van ❤ gefeliciteerd lieve Timur!!
    Ik ben supertrots op je!! Dankjewel voor al je mooie verhalen, prachtige foto’s en alles wat je met ons hebt gedeeld de afgelopen 5 jaar! WOW! Top gedaan!
    😘😘❤

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.