Op vakantie in Denemarken – Randers Regnskov

Maar het is nog lang niet klaar want dat was pas de eerste dag want nu ga ik het hebben over Randers Regnskov en dat was bijna het aller leukste wat er was en ik begin nu weer. Hallo er zijn slangen in de bush, en dat is te gek, alleen niet zomaar, ze kronkelen vrij rond en het zijn wurgslangen en die zijn behoorlijk gevaarlijk. En er was een mini aquarium en er waren panters die werden gevoerd. Een panter zat in een bepaalde kooi en de andere panter zat in een bepaalde kooi en bij de kooi met de zwarte panter lag het vlees in het water en mama dacht dat de zwarte panter aan kwam rennen en er meteen in zou springen, maar dat was niet zo want hij hield niet van water dus hij probeerde steeds met zijn poot het vlees uit het water the halen, alleen dat was hem niet gelukt dus ging hij toch maar het water in en het was hem wel gelukt. Alleen, het vlees zat vast aan een bal en die knoop was echt vreselijk goed vast geknoopt en uiteindelijk was het hem gelukt om de knoop los the maken. Alleen, het vlees viel uit zijn poten en het zonk helemaal naar beneden en dat vond ik heeeeeeeeel erg zielig. Hij probeerde het weer met zijn poot en deze keer sprong hij niet in het water. Bij de andere panter was een gewone pantseren in de kooi. Met de gewone panter werd er gewoon vlees neer gelegd en moest hij het vinden met zijn neus en toen gingen we naar binnen. Natuurlijk niet bij de panters! En we hebben nog veel meer gezien zoals twee losse apen eentje was klein eentje groot en de kleine was wel wat bang en hij was heel schattig. Alleen de grote aap was juist niet zo bang en hij was cool en mooi net als het kleine aapje.



4 reacties op ‘Op vakantie in Denemarken – Randers Regnskov

  1. Pff ik vond sommige dingen wel spannend met de slangen enzo, maar bij de vleermuizen grot ging ik niet mee hoor 😰😄
    Jij wel he meneer 😎
    En de zwarte panter in het water was echt geweldig, en inderdaad ik dacht dat hij er meteen in zou duiken 😄
    Gelukkig heb je foto’s gemaakt van dat moment!

    Like

    1. Ja dat vind ik ook en ik vond de slangen niet zo eng en je had meegekund in de vleermuizen grot want er was niks te zien… zo ongeveer

      Like

Reacties zijn gesloten.