Mijn avontuur met 3FM

Reactie Philo van 3FM

Hoi allemaal, leuk dat jullie mijn ontiegelijk leuke verhaal weer lezen! Dit berichtje hierboven kreeg ik laatst op 17 september over mijn verhaal over Lianne La Havas die ik heb gepost op 22 juli, gewoon nog dit jaar. Als je die nog niet heb gelezen lees die dan eerst want daar gaat dit hele avontuur over.

Weer even terug bij dat berichtje van Philo, die heb ik gekregen door dat verhaal. Philo werkt bij de nationale radio 3FM, dus ik was super blij met dat berichtje, want uiteindelijk werd ik geïnterviewd over mijn verhaal en, onder andere, over het liedje Please Don’t Make me Cry. Het grappige is dat ik werd geïnterviewd door Timur, dus dat vond ik wel een leuke ervaring om een keer met een andere Timur te spreken. Ja, dat was mijn verhaal eigenlijk wel weer. En hier onder is de video/interview.


13 reacties op ‘Mijn avontuur met 3FM

  1. Wat spannend zeg om op de radio te komen, en ook bijzonder waarom. Ik ben gelijk even gaan luisteren natuurlijk. Wat heeft ze een prachtige stem, ik ben gek op dit soort stemmen dus ik ga de albums zeker beluisteren!

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.