Mijn leven.

Hallo ik  ben timur ik ben half Turks en half Nederlands ik ben gek op lekker eten. Ik ga graag op vakantie en als ik op vakantie ga dan wil ik of naar Denemarken of naar Center Parcs. Ik vind het leuk om te gaan stoeien.

Ik in denemarken in Lego land in de trein

Dit is mijn leven en ik ga jullie nu vertellen hoe het begon. Ik in het zieken huis.

Ik in het zieken huis

Mijn eerste verjaardag. Ik ben hier jarig ik heb leuke cadeautjes gekregen ik heb een tafel en een stoel waar ik op kan zitten en ik heb een kar gekregen en die is heel leuk.

Ik heb een kar gekregen
Ik eet muisjes

Mijn eerste pakjes avond ik heb heel veel cadeautjes gekregen van de familie en het was geweldig en gezellig het was bijna nieuw jaar en kerst.

Ik met pakjes avond

Ik zit met Rachid in Center Parcs bij de rivier, ik heb een erg mooi uitzicht van hier met Rachid we hadden het daar echt geweldig en we waren ook nog naar het doolhof in Denemarken.

Ik met de cakejes.
Ik met Rachid in het doolhof in Denemarken
Ik met Rachid in Center Parcs bij de rivier

Ik met papa en Rachid bij Denemarken op een hand doek te liggen we gingen ook ijs eten en we waren ook lekker bij het strand.

Ik op het strand bij Denemarken
Ik in denemarken met een ijsje

Ik met een brood trommel en drinkbeker in mijn hand om te eten.

Ik met een drink beker en lunch trommel in mijn hand.
Ik en Rachid in Denemarken liggen op de hand doek

8 reacties op ‘Mijn leven.

  1. Smelt smelt wat een moooooiiieee foto’s 😍😍😍 En leuk om te lezen over je leven en de vakantieverhalen. Dankjewel voor deze mooie herinneringen!

    Geliked door 1 persoon

Reacties zijn gesloten.